Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

28.11.12

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ

Ως μικροί καλλιτέχνες που είμαστε ξεκινήσαμε να ασχολούμαστε και να γνωρίζουμε υλικά και τεχνικές καλλιτεχνίας.
  • Είδαμε τα ξηροπαστέλ των ζωγράφων και ζωγραφίσαμε με αυτά. Αντί για πινέλα χρησιμοποιήσαμε τα δάκτυλά μας.
  • Πήραμε τέμπερες και ζωγραφίσαμε μια μεγάλη αφίσα με τα πινέλα μας.
                       
  • Μιλήσαμε για τον πουαντιγισμό και χρησιμοποιήσαμε μπατονέτες για να ζωγραφίσουμε με αυτή τη μέθοδο.
  • Πήραμε πάλι τέμπερες. Αυτή τη φορά όμως αντί για πινέλα χρησιμοποιήσαμε παλιές οδοντόβουρτσες.
 
   
                    

  • Πειραματιστήκαμε κι άλλο με το τύπωμα: τύπωμα  με σφουγγάρια, τύπωμα  αλλά και ζωγραφική με φελλούς.

                            
  • Ζωγραφίσαμε έργα σαν του Μοντριάν, του ολλανδού ζωγράφου. Χρησιμοποίησα μαύρη κολλητική ταινία και το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό.
                             

3 σχόλια:

  1. με όλες τις τεχνικές κάνατε του κόσμου τις ζωγραφικές!!!
    θα σας βαφτίσουμε....το καλλιτεχνικό νηπ/γείο!!!
    !!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ μου αρέσει που κάνατε τόσες τεχνικές μπράβο! έχετε γίνει κανονικοί καλλιτέχνες Μαρία μου! Μια χάρη θα ήθελα αν μπορείς να μου ξαναστείλεις την φωτογραφία στο μέιλ γιατί δεν μου την αποθηκεύει δεν ξέρω γιατί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσει Κατερίνα η ιδέα σου! Ευχαριστώ!
    Μάρω μου επίσης ευχαριστώ. Σου στελνω τη φωτογραφία αποσυμπιεσμένη. Νομίζω πως δε θα έχεις πρόβλημα! Καλό βράδυ και στις δύο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ