Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ

Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ
Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ

4.12.12

Ο ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

 
Μια ιδέα για την καθημερινή ρουτίνα του ημερολογίου που βοηθά τα παιδιά στα μαθηματικά, είναι μια ιδέα που μας έδωσε πέρσι η σύμβουλός μας, κ. Μοσχοβάκη.
  • Πρόκειται για ένα πίνακα ντυμένο με πλαστικό όπου ένα διαφορετικό παιδί  καταγράφει καθημερινά (με τους μαρκαδόρους που σβήνουν) πόσα αγόρια και πόσα κορίτσια είναι στην τάξη. Ύστερα τα προσθέτει μετρώντας τους όλους μαζί.
 
  • Εγώ στη συνέχεια σε ένα πινακάκι γράφω τα νούμερα των αγοριών και των κοριτσιών. Λέω στα παιδιά πως έχω ένα κροκοδειλάκι που θέλει πάντα να τρώει τα περισσότερα. Τους γράφω το σήμα < ή > και το μετατρέπω σε κροκοδειλάκι (επίτηδες το βάζω λάθος για να με διορθώνουν αιτιολογώντας μου το γιατί π.χ. δεν πρέπει να φάει το 3 αλλά το 4). Την ιδέα τη βρήκα στο διαδίκτυο αλλά δε θυμάμαι που.
 
  •  Άλλη φορά εμφανίζω ένα ζωγραφισμένο (κι από τις δύο όψεις) κροκόδειλο που τρώει άλλοτε τα κορίτσια, άλλοτε τα αγόρια κι άλλοτε όλους μαζί (αναλόγως τα νούμερα) και ζητάω από ένα παιδί να το βάλει με τη σωστή φορά.
 
  •  Μεγάλη βοήθεια στη συγκεκριμένη δραστηριότητα, παίρνουν τα παιδιά από την αριθμογραμμή που έχω μόνιμα στο χώρο. Τα βοηθάει να βρούνε πόσες βουλίτσες μεγαλύτερο είναι π.χ. το 5 από το 3. Την αριθμογραμμή τη βρήκα στο http://www.sparklebox.co.uk/5981-5990/sb5981.html#.UL32qoa5d1k 
 
  • Για να το διασκεδάσουμε και λίγο, βρήκα μια μάσκα κροκόδειλου από το http://www.sparklebox.co.uk/1486-1490/sb1488.html#.ULyv1oa5d1k κι έτσι κάθε φορά που είναι κάποιο παιδί υπεύθυνο για την καταμέτρηση κάνει και τον κροκόδειλο που τρώει την αντίστοιχη ομάδα.
 

10 σχόλια:

  1. ΜΑΡΙΑ ΤΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΙΔΕΑ. !!!!!ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΙΚΗ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΠΟΣΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΥΝ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ! ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΤΗΝ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΠΕΡΣΙ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ! ΤΗ ΣΥΝΙΣΤΩ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ,,,,,,,,,,,,,,,,, Μαρία καταπληκτικό!!!!!
    θα στο κλέψω!!! τέτοιες ιδέες ......δε μένουν σε ένα μόνο νηπ/γείο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ Κατερίνα μου! Έχω δουλέψει αρκετά τα μαθηματικά και όποτε χαλαρώσω λίγο (τρέξιμο Χριστουγέννων!!!) θα ανεβάσω κι άλλα θέματα σχετικά. Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολυ καλη ιδέα!! καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστούμε πολύ και για την επίσκεψη και για την υποστήριξη! Καλό ΣΒΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος28/1/13

    Καταπληκτική ιδέα! Θα τους το κάνω άμεσα! Γενικά υπάρχουν λίγες δραστηριότητες για το πως να δουλέψουμε τα μαθηματικά και ακόμα και στο διαδίκτυο περισσότερο βρίσκεις έτοιμα φύλλα εργασίας και όχι έξυπνους τρόπους διδασκαλίας! Εάν έχεις και άλλα στα μαθηματικά ανάλογα παρακαλώ μοιράσου τα μαζί μας! Και πάλι μπράβο!Και ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συνιστώ και τον πίνακα 1-100:http://pythagoreionip.blogspot.gr/2012/12/1-100.html. Και αυτό δουλεύει πολύ καλά, ειδικά μετά τα Χριστούγεννα με νήπια! Πάντως, δεν είναι δικές μου ιδέες, απλώς τις εφαρμόζω. Όλο και κάτι θα μαζέψω να ανεβάσω για τα μαθηματικά! Ευχαριστώ για τα σχόλια και την επίσκεψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ομολογώ ότι ο κροκόδειλος μου είχε ξεφύγει. Πάρα πολύ ωραία ιδέα Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ