Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ

Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ
Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ

3.2.15

Ο Πάτροκλος Πυρ Πυρ σώζει τη μέρα! (ΤΠΕ και φωτιά)

Έφτιαξα μια παρουσίαση που χρησιμοποιώ στην τάξη όταν ασχολούμαστε με το θέμα φωτιά. 
Πήρα τον πυροσβέστη Σαμ και τον βάφτισα Πάτροκλο Πυρ Πυρ (από τον Τουρτούρι του Τριβιζά) και με εικόνες από το ίντερνετ προσάρμοσα μια δική μου ιστορία στα δικά μου εκπαιδευτικά μέτρα. Δυστυχώς δεν έχει ήχο. 
Για να  βρείτε το αρχείο, δεν έχετε παρά να πατήσετε στην εικόνα του Πάτροκλου Πυρ Πυρ. Επειδή είναι βαρύ αρχείο δεν μπόρεσα να το ανεβάσω στο άλλο μου μπλογκ, έτσι το ανέβασα στο 2shared, όπου πατώντας το μικρό εικονίδιο download, μπορείτε να κατεβάσετε την παρουσίαση. Καλή διασκέδαση!

 Κάντε κλικ στην εικόνα







5 σχόλια:

  1. Καθόλου δεν μας ενοχλεί το βάρος του αρχείου. Και απ' το 2shared μια χαρά το παίρνουμε;)
    Έχεις τις ευχές από την συνάδελφο του ολοημέρου που βρήκε υλικό για να δουλέψει τον Μικρό Πρίγκιπα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΤΙ ΠΑΤΗΣΑ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΔΕ ΒΓΗΚΕ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ.
      ΛΟΙΠΟΝ ΞΑΝΑ, ΜΥΡΤΟΥΛΑ ΚΙ ΕΓΩ ΧΑΙΡΟΜΑΙ! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ, ΠΕΤΥΧΕ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΜΟΥ ΝΑ "ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ" Ο Μ.Π. ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ!
      ΦΙΛΙΑ ΚΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ!

      Διαγραφή
  2. απλά αποθηκεύω ...... ως συνήθως !!!
    φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα τι ωραία δουλειά! Και τι υπέροχες εικόνες... και μάλιστα κινούμενες! εννοείται ότι αποθηκεύεται! Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΠΕ ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ! ΧΑ ΧΑ! ΦΙΛΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ