Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ

Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ
Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ

19.3.15

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΑΜΠΙΑΣ ΣΕ PPT

Με ένα κλικ στην εικόνα μπορείτε να μεταφερθείτε στο σύνδεσμο από όπου θα κατεβάσετε την παρουσίαση του βιβλίου του Έρικ Καρλ για την αγαπημένη μας κάμπια. ( Πατήστε το μικρό download).




3 σχόλια:

  1. Χίλια μπράβο.... και πολλά ευχαριστώ γιατί δυστυχώς δεν έχουμε το συγκεκριμένο βιβλίο στο σχολείο και είναι από τα αγαπημένα μου! Θα αξιοποιήσω όμως την παρουσίασή σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι ιδιαίτερα αν σας βοηθάω Ειρήνη μου! Είμαι σίγουρη ότι τα μικρά σου θα ξετρελαθούν! Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. επιτέλους μετά από μια βδομάδα δύσκολη έκατσα να μελετήσω με την ησυχία μου και να απολαύσω τις υπέροχες αναρτήσεις σου Μαρία μου!
    η παρουσίαση τέλεια!!!!!!!!!!ευχαριστούμε πολύ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ