Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ

Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ
Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ

15.11.15

Οι αριθμοί στη νοηματική - Σύνδεσμοι

Βάλαμε μέσα στην τάξη (στη γωνιά με υλικό για ΑμεΑ) και την αριθμογραμμή στη νοηματική. Τη βρήκα κι αυτή εδώ.










Δυστυχώς αυτές οι κινήσεις αντιστοιχούν σε αγγλικές λέξεις όμως εμένα ο στόχος μου δεν είναι να μάθουν απέξω τη νοηματική. Ο στόχος μου είναι να ενημερωθούν για την ύπαρξή της, να ευαισθητοποιηθούν, να τους είναι κάτι γνώριμο, κι αν θέλουν μεγαλώνοντας να διευρύνουν την επικοινωνία τους, να ψάξουν και να τη μάθουν.
Όσον αφορά τη νοηματική στα ελληνικά έχω βρει κάποια πράγματα αλλά όχι πολλά που μπορούν να με βοηθήσουν στο νηπιαγωγείο.

  • Επιπλέον βρήκα παραμύθια στη νοηματική και λεξικό εννοιών, στα ελληνικά, στην εξαιρετική σελίδα prosvasimo.gr/el :
  1. prosvasimo.gr/el/sullogi-apo-paidika-paramuthia-sth-nohmatikh
  2. http://prosvasimo.gr/el/onlne-lexiko-ennoiwn
  3.  
     
Άλλες διευθύνσεις που βρήκα πολύ ενδιαφέρουσες και μελέτησα είναι οι εξής (αξίζει όλες να τις επισκεφθείτε):
*Μέτά από την πολύ χρήσιμη παρέμβαση της κυρίας Σοφίας Κολοτούρου ανακάλυψα το κοχλιακό εμφύτευμα, το οποίο στο μέλλον θα αντικαταστήσει την ανάγκη για τη νοηματική μια που έχει θεραπευτικές δυνατότητες. Βρήκα πολλές πληροφορίες εδώ για όποιον ενδιαφέρεται.


4 σχόλια:

  1. Εχετε σκεφτεί ποτέ ότι όταν μεγαλώσουν τα παιδιά που είναι τώρα στο νήπιο πιθανότατα δεν θα υπάρχουν πια νέοι φυσικοί ομιλητές της νοηματικής; Ηδη οι περισσότεροι κουφοί και βαρήκοοι δεν τη γνωρίζουμε . Τα σχολεία κωφών αυτή τη στιγμή δεν έχουν πάνω από 100 παιδιά πανελλαδικά (σε όλες τις τάξεις, από νήπιο μέχρι Λύκειο) και ο αριθμός αυτός φθίνει κάθε χρόνο. Διότι, λόγω της προόδου της ιατρικής και της τεχνολογίας εμείς οι κουφοί μαθαίνουμε να μιλάμε, να διαβάζουμε, να γράφουμε, ακόμα και να ακούμε μέσω των κοχλιακών εμφυτευμάτων. Ταπεινή μου άποψη , εάν θέλετε να ευαισθητοποιήσετε τους μαθητές σας, θα πρέπει να τους μιλάτε λιγότερο για τη νοηματική και περισσότερο για τη θεραπεία - αποκατάσταση της κώφωσης. Μεθαύριο είναι πολύ πιο πιθανό να συναντήσουν έναν συμμαθητή με κοχλιακό εμφύτευμα, παρά κάποιον που να μην μπορεί να συνεννοηθεί παρά με νοήματα. Δεν θα πρέπει να ξέρουν τι είναι το κοχλιακό εμφύτευμα; Σε ποιόν αιώνα ζούμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ από καρδιάς για την παρατήρηση και το μοίρασμα της γνώσης που ειλικρινά δεν είχα. Δεν γνώριζα αυτή την πρόοδο της τεχνολογίας και σας παρακαλώ να με συγχωρέσετε αν τυχόν σας προσέβαλα. Την πολύτιμη πληροφορία που μου δώσατε θα την μοιραστώ αύριο κιόλας με τους μαθητές μου.
      Τώρα που μου δώσατε την ονομασία θα ψάξω να μάθω κι άλλες λεπτομέρειες περί τίνος πρόκειται για να τις πω στα παιδιά. Με βοηθήσατε πολύ με την παρέμβασή σας στην προσπάθεια που κάνω. Σας ευχαριστώ πολύ. Σας εύχομαι καλή συνέχεια και να ξέρετε πως πάντα εδώ είμαστε ανοικτοί στο δημιουργικό διάλογο.
      Καλό σας βράδυ!

      Διαγραφή
  2. Por ser un blog maravilloso te he dejado un premio en:
    http://puertasalaimaginacion.blogspot.com/2015/11/premio-bor-litarcihis.html
    Espero te guste y lo disfrutes.
    Saludos desde Ecuador.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Gracias de nuevo! Creo sinceramente conmovido por lo cerca que podemos llegar, aunque tan lejos! Muchos besos desde Grecia!

      Διαγραφή

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ