Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

2.11.15

Αποτελέσματα ψηφιακών σεναρίων "Αίσωπος"

Βράβευση του ψηφιακού σεναρίου για τους δεινόσαυρους!

Βγήκαν τα αποτελέσματα στην πλατφόρμα ψηφιακών διδακτικών σεναρίων "Αίσωπος".
Με πολλή χαρά σας ανακοινώνω πως το σενάριο που υπέβαλα με τίτλο "Μελετώ τους δεινόσαυρους" όχι απλώς αξιολογήθηκε βέλτιστο αλλά πήρε την υψηλότερη βαθμολογία στον τομέα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και υπάρχει πια ως δειγματικό σενάριο (μπορείτε να το κατεβάσετε σε μορφή pdf) στην πλατφόρμα μαζί με το σενάριο της αγαπημένης μου Τάνιας!!!! Συγχαρητήρια κοριτσάκι μου! (Μπορεί να υπάρχουν και άλλοι συνάδελφοι αλλά συγχωρέστε, αδυναμίες είναι αυτές!)


Το δικό μου το σενάριο το έφτιαξα με τέτοιο τρόπο ώστε να έχω συμπληρωματικές δραστηριότητες στο ψηφιακό σενάριο που είχα φτιάξει για τις Τ.Π.Ε.!


Σκοπεύω να χρησιμοποιήσω τις ψηφιακές δραστηριότητες που έφτιαξα για να συμπληρώνω τις ψηφιακές δραστηριότητες που θα κάνουμε μέσα στην τάξη με θέμα τους δεινόσαυρους. Το σενάριο των Τ.Π.Ε. εδώ, το σενάριο του "Αισώπου" εδώ (Πλήρες υλικό μου για το θέμα των δεινόσαυρων εδώ)



18 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια, συγχαρητήρια, συγχαρητήρια. Αυτά και άλλα τόσα αξίζεις! Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Τι να πω. Με συγκινείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Μαράκι συγχαρητήρια!!!! Τα αξίζει αυτά κι αλλά τόσα !!!! Και...... για κοιτά το 3ο όνομα ;;;; Κων/να....το επίσημό μου !!!!! Πάμε πάντα πακεεετοοοο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΥΓΝΩΜΗ ΒΡΕ ΝΤΙΝΑΚΙ. ΤΑ ΚΟΙΤΑΞΑ ΠΟΛΥ ΠΕΤΑΧΤΑ ΚΙ ΑΠΛΩΣ ΕΠΕΣΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ ΣΤΗΣ ΤΑΝΙΑΣ! ΚΙ ΕΣΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ Ε; ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ! ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια! Πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΠΡΆΒΟ-ΜΠΡΆΒΟ-ΜΠΡΆΒΟ Μαρία μου !!!!
    χαίρομαι πολύ για τη διάκρισή σου.......πολλά-πολλά συγχαρητήρια από καρδιάς !!!!
    το αξίζεις, άρτια δουλειά συνέπεια πρωτοτυπία !!!!!
    μπράβοοοοο !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τάνια και από δω πολλά-πολλά μπράβο !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο,άπειρα μπράβο Μαρία στην τόσο αξιόλογη δουλειά σου!!!Και εις άλλα με υγεία! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια Μαρία και πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ! ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΚΙ ΕΓΩ ΤΟ ΧΑΡΗΚΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΓΙΑΤΙ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΞΑΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρία μου θερμά συγχαρητήρια και από εμένα!!! Είναι σημαντικό να αναγνωρίζεται η δουλειά που έχεις κάνει με τόσο κόπο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια!!!Πάντα επιτυχίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολύ καλημέρα κι από μένα!! πολλά συγχαρητήρια σε όλες σας από το φιλοξενο και αγαπημένο μπλογκ της Μαρίας!! πάντα τέτοια Μαράκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο σου Μαρία;) Αν και είμαι σίγουρη για τις ικανότητές σου! Εύχομαι την ίδια επιτυχία σε οτι και να κάνεις:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγχαρητήρια για την υπέροχη δουλειά που κάνεις!Το αξίζεις το βραβείο.Σου εύχομαι να ακολουθήσουν κι άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστώ πάρα πολύ κορίτσια!!! Μου δίνουν πάντα χαρά τα γλυκά σας λόγια! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητήρια Μαρία και από μένα! Να συνεχίζεις πάντα με το ίδιο μεράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΒΑΣΩ ΜΟΥ! ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ! ΜΕ ΕΧΕΤΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΙ ΟΛΕΣ ΣΑΣ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ