Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

1.3.18

Δραστηριότητες με τα αρκουδάκια ταξινόμησης (counting bears)

Δραστηριότητες με τα υπέροχα counting bears ή αλλιώς αρκουδάκια μέτρησης/ταξινόμησης. Τα έψαχνα 3 χρόνια για να τα αγοράσω από Ελλάδα και μόνο φέτος τα βρήκα διαδικτυακά. Εγώ τα "έσπασα" σε διάφορα παιχνίδια και δεν τα έχω όλα μαζί συγκεντρωμένα αλλά θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν κι έτσι.






 Συγκεντρωτικά όλοι οι σύνδεσμοι από τα παραπάνω και τα παρακάτω στο συγκεκριμένο:
https://thekindergartenconnection.com/counting-bear-counting-cards/

Κι άλλοι σύνδεσμοι με υλικό για τα αρκουδάκια:

6 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Λία μου! Σε ευχαριστώ! Καλό μήνα κιόλας! :)

      Διαγραφή
  2. υπέροχα κ. Μαρία!!! πολυ ομορφα και σιγουρα θα τα διασκέδασαν τα παιδια! μπαινω στα Links που ανεβάσατε αλλά δεν μπορω να κατεβάσω δωρεαν το υλικι-τις καρτες με τα counting bears παρότι οι συγκεκριμενες ιστοσελίδες γραφουν πως ειναι free printables. θα μπορουσατε σας παρακαλω πολυ να μου επισυνάψετε στο εμαιλ μου (antonia_aivalaki92@outlook.com.gr) το υλικο και τις κάρτες που έχετε με τα counting bears?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Πρέπει να κάνεις εγγραφή στο σάιτ (απλώς δίνεις το μέιλ σου) και σου τα στέλνει. Έτσι τα κατέβασα κι εγώ! :)

      Διαγραφή
  3. Un material precioso.
    Gracias María.
    Un beso.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Muchas gracias Blancita. Gracias por pensar Este año mi año es peor que el año pasado, pero termina y espero ser más comunicativo que nunca. ¡Muchos besos!

      Διαγραφή

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ