Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

19.1.13

Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ - ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ


Με αφορμή το θέμα "διάστημα" κάνω συνήθως και το αγαπημένο μου βιβλίο τον "Μικρό Πρίγκιπα".
Αφού τους διηγηθώ την ιστορία από το βιβλίο, (χρησιμοποιώ αυτό με τις εντυπωσιακές pop-up εικόνες των εκδόσεων ΠΑΤΑΚΗ αλλά και το βιβλίο δραστηριοτήτων των εκδόσεων ΛΙΒΑΝΗ καθώς και το βιβλίο-παζλ),  θα το δούνε σε παρουσίαση στον υπολογιστή,  θα δούνε αποσπάσματα από την παράσταση "Μικρός Πρίγκιπας" της Θεατρικής Ομάδας Σάμου (2006), θα παίξουμε διάφορα παιχνίδια (επόμενη ανάρτηση) και θα κάνουμε διάφορα φύλλα εργασίας που έφτιαξα με πολλή αγάπη.















11 σχόλια:

  1. τόσο ολοκληρωμένη δουλειά μπράβο σου!τα φύλλα εργασίας πλούσια για ένα βιβλίο με πολλή ουσία και πολλά μηνύματα! περιμένω με αγωνία τη συνέχεια!! καλό Σαββατοκυριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μαρία! Ευχαριστώ για τα λόγια σου! Νομίζω ότι θα σου αρέσει και η συνέχεια και όσον αφορά το υλικό αλλά και την προσέγγιση μέσα στην τάξη! Καλό ΣΒΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εκπληκτική δουλειά Μαρία μου και είμαι σίγουρη ότι τόσο καλή θα είναι και η υλοποίηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΑΝΙΑ ΜΟΥ! ΜΕ ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι τέλεια!!! Ο Μικρός Πριγκηπας είναι το αγαπημένο μου βιβλίο από μικρή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΑΡΙΑ.. ΒΓΑΛΕ ΤΗ ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ !!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ο μικρός πρίγγιπας ....διαχρονικος και αγαπημένος!!!
    υπεροχη δουλειά Μαρία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια! Αριάδνη, πώς το κάνουνε αυτό με την επαλήθευση, διότι ούτε ξέρω πως μπήκε. Κι εμένα με κουράζει στα άλλα ιστολόγια. Καλημέρα σε όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΡΙΑΔΝΗ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΚΑΤΙ ΚΑΤΑΦΕΡΑ. ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΔΟΚΙΜΗ ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΚΙ ΕΣΥ, ΑΝ ΔΕ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΟΠΟ! ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. tsvasso20/1/13

    Πολλά πολλά μπράβο!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ