Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ

Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ
Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ

9.10.13

ΔΙΑΤΡΟΦΗ - ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΦΩΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑΣ

Με αφορμή την υγιεινή διατροφή που κάνουμε, παίξαμε δύο παιχνίδια φωνολογικής ενημερότητας, που είναι ιδέες από το βιβλίο της Γιαννικοπούλου (πηγή και παλαιότερες δραστηριότητες φωνολογικής ενημερότητας εδώ και εδώ).
Το πρώτο είναι η πίτσα με τις εικόνες. Χώρισα τα παιδιά σε 2 ομάδες: του Π και του  Κ. Έπρεπε να ξεμπερδέψουν τα κομμάτια και να φτιάξουν την ανάλογη πίτσα με εικόνες/λέξεις που αρχίζουν από Π και Κ. Κέρδισε η ομάδα που έφτιαξε πρώτη σωστά την πίτσα της.


 

 Στο δεύτερο παιχνίδι πρέπει να βάλουν την γάτα να φάει το ψάρι που δεν ταιριάζει με τα υπόλοιπα. Για παράδειγμα: τα μπλε ψάρια έχουν εικόνες που αρχίζουν από Χ και μία που αρχίζει από Α, κ.τ.λ. Βοηθάει, η κάθε ομάδα λέξεων/ψαριών, να είναι και από άλλο χρώμα.






 

10 σχόλια:

  1. Ωραίο παιχνίδι με τα κομμάτια της πίτσας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βρε τη γατούλα τι τραβάει για να φάει κάνα ψάρι....!!!!Ωραίο κορίτσια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία παιχνίδια! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. επιμορφωτική "πίτσα" και η γατούλα "γάτα"..............τέλεια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΑΡΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΑΙΧΝΙΔΙΑΡΙΔΕΣ ΚΙ ΕΣΥ !!!!!!!!!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτά τα παιχνίδια, καθώς και αυτά που δίνετε σε link στην αρχή αυτής της σελίδας, είναι για την "αξιολόγηση" της φωνολογικής επίγνωσης ή για την "απόκτηση" αυτής;;
    Ευχαριστώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΟΥΤΕ ΤΟ ΕΝΑ, ΟΥΤΕ ΤΟ ΑΛΛΟ. ΚΑΙ ΕΞΗΓΩ: ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΑΡΑ, ΑΛΛΟ ΠΑΙΔΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΑΠΛΩΣ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΧΟΥΣ, ΑΛΛΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙ ΣΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ, ΑΛΛΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΝΕΟΥΣ ΗΧΟΥΣ Ή ΛΕΞΕΙΣ, ΑΛΛΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΘΥΜΗΘΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΞΕΡΕΙ, ΑΛΛΟ ΜΠΟΡΕΙ ΑΠΛΩΣ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ Κ.Τ.Λ. ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΛΕΞΗ "ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ" ΔΕΝ ΕΠΙΛΕΓΩ ΝΑ ΤΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ. ΟΜΩΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΒΟΗΘΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΣΕ ΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΗΜΕΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΑ ΑΛΛΙΩΣ ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ