Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ

Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ
Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ

24.3.15

Γωνιά μαθηματικών Νο 5

Ένας τρόπος για να μη φθείρονται τα υλικά σας αλλά και το ενδιαφέρον των παιδιών είναι να ανανεώνετε συχνά το υλικό σας. Στην προκειμένη εγώ εννοώ τις γωνιές των μαθηματικών. Να λοιπόν το τελευταίο υλικό που δούλεψαν και δουλεύουν τα παιδιά. Οι πηγές είναι οι ίδιες με εδώ, πλην εξαιρέσεων που θα αναφέρω.
Ιδού λοιπόν οι δραστηριότητες:
  • στο πιατάκι (ιδέα από pinterest) καλούνται να βάλουν τα αντικείμενα και να γράψουν τον αριθμό,  κι έπειτα να τα ενώσουν και να γράψουν το αποτέλεσμα που βρήκαν. Περιττό να σας πω ότι το συγκεκριμένο είχε μεγάλη επισκεψιμότητα! (Το πιάτο είναι από τα γνωστά, και το κομμάτι που γράφουν είναι υπόλειμμα από πλαστικοποίηση!)



  • να βάλουν τα αβγά στο καλάθι ανάλογα με τον αριθμό



  • να ενώσουν τους αριθμούς με τις γραμμές ή τις βούλες




  • να ενώσουν τα σωστά ζεύγη αβγών

  • να βάλουν τους αριθμούς στη σειρά


  • να μετρήσουν τα αβγά και να βάλουν το σωστό αριθμό

  • να φτιάξουν τις κάρτες των αριθμών με τους χιονάνθρωπους (το βρήκα στο Στάση νηπιαγωγείο. Ευχαριστούμε Εύη για το υλικό που μας φτιάχνεις!)

  • να βάλουν το σωστό χρώμα λουλουδιού στη σωστή λέξη (νήπια)

  • μετρούν αντικείμενα και βάζουν αριθμητικά σύμβολα


  •  ανάλογα με τον αριθμό που θα τους τύχει θα βάλουν στο λουλούδι τα ανάλογα φύλλα και στη λεμονιά τα ανάλογα λεμόνια



  • ταξινομούν τις πασχαλίτσες με διάφορα κριτήρια (μικρό μεγάλο, χρώμα βούλας κ.λ.π.)



  • βάζουν το σωστό πέταλο στο λουλούδι


  • τα νήπια κάνουν τις προσθέσεις και κολλούν το μήλο αποτέλεσμα (το βρίσκετε εδώ αλλά αφού κάνετε εγγραφή πρώτα, το ίδιο και τα επόμενα 2)





  • Το νέο μας περιεχόμενο στο βάζο υπολογισμού. Την προηγούμενη βδομάδα είχα βάλει καραμελάκια και είπαμε πως θα φάμε κι από ένα όταν το ανοίξουμε. Μεγάλη αγωνία εκείνη τη βδομάδα. Όταν το ανοίξαμε τα βρήκαμε 32. Υπήρξε νικήτρια που είπαμε πως θα φάει 2 καραμελάκια. Όμως ήρθε το ερώτημα: θα φτάσει για όλους μας; Για να μετρηθούμε. Ήμασταν εκείνη τη μέρα 20. Κάναμε δεκάδες και μονάδες με πύργους από τουβλάκια, βάλαμε ένα καραμελάκι σε κάθε τουβλάκι και μας έμειναν και 12! Όπως καταλαβαίνετε ξετρελάθηκαν! Η πλάκα είναι πως με ρώτησαν αν τρώγονται και αυτά! Νομίζω πως κάποιοι απογοητεύτηκαν που δεν είναι βρώσιμα! 





9 σχόλια:

  1. πω πω Μαρία μου δεν παίζεσαι με τίποτα, πραγματικά!!!! κάνεις υπέροχη δουλειά!!!!! ευχαριστούμε για όλες τις ιδέες και προτάσεις που μοιράζεσαι μαζί μας!!! σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για την αναφορά!!! φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φανταστικό υλικό Μαρία μου!!!ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν ξέρω αν οφείλεται στον Πυθαγόρα, αλλά Μαρία μου είσαι πλέον ειδική στον τομέα των μαθηματικών! Ευχαριστούμε για τις εκπληκτικές ιδέες που για άλλη μια φορά μοιράστηκες μαζί μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ωραίες ιδέες Μαρία!! Ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να είστε καλά κορίτσια! Ευχαριστώ πολύ! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Speechless....(που λένε και οι Άγγλοι....) - Χωρίς λόγια...(που λένε και οι γελοιογράφοι....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΧΑ ΧΑ!!!! ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΛΕΙΨΕΙ ΒΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙ!!! ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ! ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ!!!!!!!!! Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΑΣΚΑΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ