Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ

Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ
Τεχνολογική υποστήριξη ΑμεΑ

22.10.16

Ο μεγάλος βομβαρδισμός

Φέτος αποφάσισα να εστιάσω περισσότερο στην τοπική μας ιστορία σχετικά με το 1940 και έτσι ασχολούμαστε κυρίως με το μεγάλο βομβαρδισμό Βαθέως και Πυθαγορείου  (πηγές εδώ και εδώ), αλλά και υλικό που συλλέγω από παππούδες και γιαγιάδες.
Έτσι έφτιαξα και  τα παρακάτω φύλλα:



Παλαιότερο γενικό υλικό και προσεγγίσεις μου σχετικές με την 28η Οκτωβρίου εδώ.

16.10.16

Προγραφή και φωνολογική ενημερότητα: δραστηριότητες

Φέτος  δίνω έμφαση  στην προγραφή με πολύ περισσότερους βιωματικούς τρόπους (να΄ναι καλά το πιντερέστ με τις ιδέες που βρίσκουμε).

Καταρχάς βρήκα δύο εξαιρετικές διευθύνσεις που έχουν τα πάντα όσον αφορά την προγραφή:

Μια ιδέα που είδα εδώ και μου άρεσε ήταν τα μαγνητικά γράμματα/μαγικά ραβδάκια που οδηγούν τα παιδιά σε αντικείμενα ή λέξεις που αρχίζουν από το συγκεκριμένο γράμμα. Η ιδέα από εδώ. Ήδη τα παίζουν στο σχολείο και τους αρέσουν πολύ.

15.10.16

Επίσκεψη από το ΚΕΔΔΥ / ΑΜΕΑ

Και φέτος είχαμε τη μεγάλη χαρά και τιμή να φιλοξενήσουμε στο νηπιαγωγείο μας την προϊσταμένη του ΚΕΔΔΥ Σάμου, κυρία Ελένη Μακρή.
Η κυρία Μακρή μίλησε με τα παιδιά και φέτος  για τις διάφορες αναπηρίες αλλά και για τη χαρά της ζωής που δεν εμποδίζεται παρά μόνο από εμάς τους ίδιους. Έπαιξε βιωματικά παιχνίδια με τα παιδιά, σχετικά πάντα με μιαν αναπηρία και ξανασυναντήθηκεμε τον καλό της φίλο Μίλτο, που από πέρσι μας κάνει παρέα στο Νηπιαγωγείο. Μαζί μας αν και μονόχειρας, έμαθε να παίζει κιθάρα και πήρε μέρος στην περσινή μας καλοκαιρινή γιορτή ως μουσικός/ηθοποιός.
Στο τέλος είδαμε όλοι μαζί το πολύ συγκινητικό ταινιάκι Cuerdas.
Ευχαριστούμε την κυρία Μακρή για την άμεση και γεμάτη αγάπη ανταπόκρισή της και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη σχολική χρονιά!



12.10.16

Η πινακίδα/έργο τέχνης του Νηπιαγωγείου μας

Με πολλή χαρά σήμερα αναρτήσαμε την καινούρια πινακίδα του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου Πυθαγορείου. Θέλω να ευχαριστήσω προσωπικά τη μαμά και ζωγράφο, κυρία Μαργίτσα Σπανογιάννη για το έργο τέχνης που με τόση αγάπη έφτιαξε ειδικά για το νηπιαγωγείο μας και μας το χάρισε. Για μένα είναι η καλύτερη ζωγράφος του Πυθαγορείου και είμαι θαυμάστρια του έργου της από το 2005. Από σήμερα ο πίνακάς της θα κοσμεί την κύρια είσοδο του κτιρίου μας.
Επίσης ευχαριστούμε και τον μπαμπά, κ. Κόντο που και αυτή τη φορά άμεσα προθυμοποιήθηκε να μας βοηθήσει με τα εργαλεία του!





5 Αισθήσεις και παγωτό!

Έφτιαξα 2 φύλλα εργασίας για τις 5 αισθήσεις και το παγωτό η μία (έμπνευση από εδώ) και για τη γεύση το άλλο (από εδώ).



9.10.16

Το βιβλίο της αφής


Λόγω του τμήματός μου φέτος χρειάζεται να εμπλουτίσω το απτικό και προγραφικό υλικό μου. Αυτή την εβδομάδα έχουμε τις 5 αισθήσεις.
Έφτιαξα λοιπόν το βιβλίο της αφής. Η ιδέα μου ήρθε από εδώ και την προσάρμοσα στην τάξη και στα υλικά μου. Για παράδειγμα, τα χαρτόνια είναι από παλιά μπλοκ κανσόν (οπισθόφυλλα). Παλιά κομμάτια οντουλέ και διαφόρων ειδών και υφών γυαλόχαρτο- (ομολογώ πως ήθελα να φτιάξω αριθμούς και γράμματα (Μοντεσσόρι εδώ) αλλά δε μου έβγαιναν όπως τα ήθελα και το άφησα). Το καλό είναι ότι μπορεί να εμπλουτιστεί ανά πάσα τη στιγμή, προσθέτωντας απλώς στους κρίκους και άλλα χαρτόνια!


Τα μαύρα στρογγυλά είναι βέλκρο, όπως και οι διαγώνιοι, ενώ τα άλλα είναι νομίσματα.
Διάφορα παλιά υλικά: κορδόνια, φτερά, σχοινί, φελλός, τσόχα, σφουγγάρι, αλουμίνιο κ.λ.π.


Παλιότερες προτάσεις μου και υλικό για τις 5 αισθήσεις εδώ.

5.10.16

Σώμα - Α' Βοήθειες

Σήμερα είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε στο νηπιαγωγείο μας την κυρία Ράνια Πάσουλα, επισκέπτρια υγείας που εργάζεται στο νοσοκομείο Σάμου και να μάθουμε με βιωματικό τρόπο κάποιες πρώτες βοήθειες, μια που ασχολούμαστε με το σώμα μας.
Μάθαμε για το τραύμα, τη ρινορραγία, το έγκαυμα, την ηλεκτροπληξία, τη λιποθυμία, τον πνιγμό και βέβαια, πως να καλούμε σωστά, σε περίπτωση ανάγκης, το 166.



.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ